Server Hlidacipes.org v roce 2017 zveřejnil článek, ve kterém uvedl, že Okamura prodal svůj podíl ve společnosti provozující pražskou restauraci, což se ale neobjevilo v jeho majetkovém přiznání.

 

Pokud by částka, kterou prodejem získal, byla vyšší než 100 tisíc korun, bylo by to v rozporu se zákonem.

 

Okamura se k situaci novinářům podle serveru odmítl vyjádřit, ale na svém facebookovém profilu jejich web označil jako podvodný a novináře označil jako žumpu. Rovněž o nich tvrdil, že jsou propojení s finančníkem a miliardářem Georgem Sorosem.

 

@em-1

 

Podle Městského soudu v Praze byla jeho slova nepatřičná a bez důkazů. Měl by se za to omluvit.

 

Rozhodnutí ale není pravomocné a lze očekávat, že se Okamura proti verdiktu odvolá, což po úterním projednání naznačil jeho právní zástupce.

 

@em-2